czwartek, 17 czerwca 2010

najbardziej romantyczny śmieciuch...

...jaki kiedykolwiek zrobiłam:) a zrobiłam go z czystej ochoty na scrapowanie... i pięknych papierów, jakie kupiłam na Festiwalu Rękodzieła od Nulki oraz wszelkich staroci, jakie miałam w domu: tasiemek, zasuszonych ubiegłorocznych róż, guziczka - serduszka zakupionego rok temu od Oli Smith i nie wiadomo kiedy odbitego ptaszka na spotkaniu scraperek chyba od Sentimenti...
Nie potrafię szyć, nie potrafię prosto wykrawać, ale muszę wam powiedzieć, że frajdę mi sprawiło zrobienie go:)


trochę szczegółów:


w środku:
Pozdrawiam was gorąco, L.

9 komentarzy:

boniusia pisze...

no to ten śmieciuch jest fantastyczny ;]

BETIK pisze...

Śliczny jest:)

Ludkasz pisze...

śliczny!!!

k_maja pisze...

cudny!!! naprawdę romantyczny!

Zielonooka pisze...

piękny!:)

Fioletowe poddasze pisze...

Cudnie ci to wyszło!!! Może jednak częściej poscrapujesz. Jakby co to ja mam papiery :)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Ogromnie mi się to scrapuszko podoba :)

JaMajka pisze...

Piękna biżuteria i piękne scrapkowanie :) Dziękuję za odnalezienie, od dziś Cię obserwuję :) Pozdrawiam!

Rybiooka pisze...

WOW !! piękny.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...