czwartek, 24 czerwca 2010

moje kwiaty paproci...

zakwita tylko raz i tylko jeden, a u mnie, aż dwa...
wzięłam udział w zabawie, zorganizowanej przez Sarmatix, która polegała na stworzeniu czegoś, co kojarzy się z Nocą Świętojańską, w dowolnej technice. To co u mnie mogło być? Oczywiście wisiory kwiat paproci1 i kwiat paproci2:)



Pozdroski dla wszystkich, dziękuję za życzenia zdrowia, przydadzą się, oj, przydadzą...
Lili
edit: no, mówiąc dokładnie, to spóźniłam sie na zabawę, ale wisory pozostały. A tak nawiasem mówiąc, ten post ma nr 199...
L.

6 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Wisiory prześliczne, gratuluję już 199 postów:) życzę Ci wielu kolejnych:)

Zielonooka pisze...

śliczne, naj nr1:)
zdrówka:))

BETIK pisze...

Śliczne te wisiory!! Ja mam bardzo podobny do tego pierwszego:)

Justyna (Sarmatix) pisze...

No przykro mi :( Myślałam, że wszystko już przyszło i zabrałam się za losowanie :(
Wisiory przepiękne :) Takie z duszą :) Nawet nie potrafiłabym powiedzieć, który bardziej mi sie podoba. W ogóle lubię Twoje prace. Są ogromnie pomysłowe :)

Fioletowe poddasze pisze...

Piękne!!!

Nowalinka pisze...

Cuuudne, zwłaszcza ten z różem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...