piątek, 2 lipca 2010

dom z marzeń, dom wspomnień...

z zamiarem ufilcowania (oczywiście dla Frania) nowego grzybka nosiłam się od dawna... ale nie chciałam, by był identyczny jak poprzednie... dlatego olśnienie przyszło dopiero po lekturze w tego wyzwania w Art-Piaskownicy :)

Natychmiast wiedziałam, jak ma wyglądać dom - prawdziwek... musi być połączeniem moich wspomnień, a wiec domu moich dziadków (orzechowe drzwi) i domu siostry mojego kochanego dziadka (malwy:) musi też spełniać marzenia mojego dziecka o jego "przyszłym domu, w którym będzie garaż ze scenikiem i... rudy kot" (tak tak, mając 3 lata już miał tak sprecyzowane plany na przyszłość:)

Garaż się nie zmieścił, ale kot, jak najbardziej...

Taki więc jest mój domek na wyzwanie Rękoczyny #4 - edycja Oliwiaen. Gdzie? w naszym magicznym lesie:)


w towarzystwie innych grzybków-nie-domków
tu - malwy

okienko i rudy kocurek


orzechowe drzwi domu moich dziadków, gdzie spędziłam sporą część dzieciństwa...

z lotu ptaka, a co:)





dodam tylko, że uwinęłam się z nim w jeden dzień, natomiast ten domek, robiony w grudniu na wymianę bożonarodzeniową zajął mi aż 3 dni...



Przypominam o moim candy, w poscie poniżej i w pasku po prawej:) Myslę, że jeszcze dzisiaj pokażę, co będzie w paczce... Zapraszam:)
Pozdroski dla wszystkich zaglądających, komentujących, Lili

edit:
bransoletka gotowa. zwycięzca wybierze sobie, czy do kompletu chce wisior czy kolczyki:)





Buziaki, L.

12 komentarzy:

Oliwiaen pisze...

Filcowanie jest dla mnie czarną magią, tym bardziej więc podziwiam! Kocurek świetny, domek w sam raz dla niego :-)) Również ten zimowy jest kapitalny, tak przytulnie puchaty :-))

noa-lia pisze...

śLICZNE...EEEH..A PAMIĘTAM TWOJE POCZĄTKU U NATALKI NA NASIADÓWCE :-) ROZKRĘCASZ SIE A PTASZYNĘ KTÓRĄ OD CIEBIE DOSTAŁAM NOSZĘ PRZY SOBIE.POZDRÓWKA

timboctou pisze...

ciepło bije z Twoich domków, magiczne są!

Alina Anna pisze...

My jesteśmy krasnoludki, hop, sa, sa! Pod grzybkami nasze budki ...
Cudny!

Flora pisze...

Twoje domki są magiczne!!! jak z zaczarowanej krainy.... śliczny rudy kocur!! (prawie jak mój ;-)))

Peninia / Gosia pisze...

Ach Twoje filcowe prace są śliczne...podziwiam... dla mnie filcowanie to czarna magia...Pozdrawiam:)

BETIK pisze...

Prześliczny grzybek!! I tyle detali tam jest, kocur i cudne malwy... Podziwiam!!

Zielonooka pisze...

ale czadzior:D
fantastyczne grzybki i ten zimowy domek - suuuper!!!:)

MOLLIK pisze...

wow!!! zakochałam się w Twoich grzybkach! piękne są!

Anna Zaprzelska pisze...

Jakie cudne te grzybki! A domek... marzenie...

Lili pisze...

dziękuję Wam bardzo, miło mi to wszystko czytać...

jednoiglec pisze...

Przecudny domek!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...