czwartek, 5 sierpnia 2010

motyle atc

dzisiaj seria trzech ateciaków z motylami w roli głównej... bardzo spodobały mi się cytaty...
Pierwsze atc zgłoszone do Wednesday Stamper
bo ma zarówno stempel, jak i coś turkusowego:)
Przepraszam za ilość zdjęć:)






tak się złożyło, że i drugie może wziać udział w zabawie, tym razem w Twórczym pokoju na wyzwanie Pejtoon


jest jeszcze trzecie, które dało początek wszystkim...


i właściwie jest


moim ulubionym, bo kryje wiele zagadek...





To tyle na dzisiaj, miały być biżutki, ale zamiast biżutek zrobiłam wieczorem... porządek w "pracowni":))) też czasem trzeba... niestety... że też nie ma programu samooczyszczania pracowni scraperek, na pewno bym kupiła:)
Pozdrawiam gorąco,
Lili

24 komentarze:

Fioletowe poddasze pisze...

Cudne są! Pierwszy mnie powalił z tą książką :)

Willy pisze...

Both are wonderful; the first one is my favourite!

jola_zola pisze...

wszystkie wspaniałe, ale rzeczywiście ta książeczka... padłam na kolana:)

asica.p pisze...

ach ta książeczka o.O
cudne ATCmtymbardziej podziwiam,bo sama robić nie lubię:)

boniusia pisze...

zaraz bede chora przez te motyle...

Riet Harikini pisze...

Very special

~*~Patty S pisze...

Your ATCs are beautiful, such lovely details! The little book is inspiring too.
oxo

Guriana pisze...

boooskie!!...a ta ksiązeczka..do zgapienia...pozwolisz??:)
ale mój foworyt to ten zagadkowy...:)))
pozdrawiam:))

shiraja pisze...

pomysł z książką rewelacyjny :) Piękne są !!!!!

Lili pisze...

dziękuję Wam bardzo:)
oczywiście, że pozwolę zgapić, pewnie nie byłam pierwsza z tym pomysłem... pozdrawiam:)

Zielonooka pisze...

ale piękniaste!!!
a ta książeczka czadowa!!!
chyba źle Ci godzinę wpisali na tym bilecie bo jeśli jest godzinny to powinno być od 16.10 do 17.10, skradli Ci 10min:(
Pozdrawiam:))

Anjas-Artefaktotum pisze...

Beautiful turquoise card and the booklet in top is amazing.
Hugs Anja

Nowalinka pisze...

Świetne, najbardziej podoba mi się z mini książką i turkusowym motylkiem :)

katrin pisze...

the turqouise ATC is simply GREAT!!!

druga szesnaście pisze...

o, widzę, że znalazłam bratnią duszę lubiącą piękne słowa. :)
jak zwykle delikatnie i z głębią.

Lili pisze...

Dziękuję Wam za tem miłe słowa:)
Thanks a lot gals, very kind of you:)

Unknown pisze...

Fantastyczne!

Hermine pisze...

Both are absolutely gorgeous

LivArtNow pisze...

Gorgeous ATC's!! Love the script and the little book is beautiful!! Great details and lovely work!!

Linda

Silvia(Barnie) pisze...

Wonderful pieces of art, both of them.

Belinda pisze...

beautiful atcs!

Anonimowy pisze...

They are very lovely. The little book is great!

Irish3 pisze...

Your turquoise card is so cool! I've never seen a little book made like that, it's so sweet!!! Great colors too... nice job!

Mrouh pisze...

Ten pierwszy cudowny, w bajecznych kolorach moich ulubionych, mój faworyt! ale i ten tajemniczy piękny!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...