sobota, 16 lipca 2011

pomocne sowy

czyli wielki powrót do craftowania...
bo powód jest nie byle jaki...
czteroletnia siostrzyczka jednej z moich uczennic jest poważnie chora. Postanowiłam zatem przestać się lenić i codziennie zrobić jedną rzecz, która we wrześniu moje uczennice, wraz z pieczonym przez siebie ciastem będą sprzedawały na kiermaszu, z którego dochód przeznaczony będzie na leczenie tej małej dziewczynki. Moje wielkie sercem koleżanki już zapowiedziały pomoc: Ania z Fioletowego Poddasza, Carrantouhill, Noalia... jesteście wielkie, dziewczyny, dziękuję:)))
my student's four-year-old little sister is very ill. we are orgaznising a charity auction for her in September in our school. I do things every day to sell them at this acution:) these owls are the first ones.
pokazuję więc dzisiaj dwie sówki, które pozowały w blasku zachodzącego słońca... mam nadzieję, że będą we wrześniu chętni, by je przygarnąć...
najpierw powstała jedna
a z rozpędu druga:
powstaną z nich breloczki do kluczy, ale na razie dobrze im w lesie:)
pozdrawiam gorąco wszystkich zaglądających do mnie, Lili

edit 27.08.11: 
kiermasz odbędzie się 14 września 
i jest nas już chyba z 60!!!
dziękuję wam:)

31 komentarzy:

Bewix - Bea pisze...

...z wielka ochota się przyłacze :-)
jakby coś to podaj szczegóły, moz euda się przekazac rzeczy na spotkaniu w Katowicach...

Darsi pisze...

Prześliczne sówki w cudownej scenerii, może spokrewnione z moimi..w jakiejś tam koligacji ;) Pozdrawiam ciepło.

Anonimowy pisze...

Jakie słodziutkie te sówki! Z pewnością szybko znajdą właściciela :)

MOLLIK pisze...

piękne sówki! też mogę przeznaczyć kilka pracy na keirmasz, proszę wyślij mi na maila adres na który mogę je wysłać ad_art@onet.eu

Lili pisze...

bardzo dziękuję, dziewczyny za dobre słowo i chęć przyłączenia się do akcji, macie bardzo wielkie serca:)

Cartadea pisze...

Ja również z chęcią się przyłączę, proszę o adres na maila to prześlę jakieś swoje tworki, może komuś się spodobają :) skrzypiec.monika@gmail.com

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

chętnie się przyłączę do akcji, podaj mi proszę adres do wysyłki, postaram się podesłać jakieś moje wytwory: samara84@o2.pl

Madzik pisze...

Ja również się przyłączę jeśli można. Mogę przesłać kilka kartek mojej produkcji:) Mój mejl: magdalenahalas8@wp.pl
Pozdrawiam

Danka M. pisze...

Chętnie się przyłączę tylko mi napisz proszę co mogłabym zrobić ... byłaby to obopólna korzyść bo ja potrzebuję motywacji do robienia czegokolwiek no i MUSZĘ coś robić bo (...) no i tutaj moja robota miałaby sens.
Miłego dnia:)

Natalia pisze...

Witam,ja bardzo chętnie też coś wymodzę od siebie:)

Ewa pisze...

Przeczytałam u Alexls - jeśli zechcesz mój słodki bukiet - to napisz mi proszę adres do wysyłki na e.szelest@gmail.com

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczne są Twoje prace :)
Bardzo chętnie dołączę się do pomocy. Poproszę o adres gdzie mogłabym wysłać kartki na kiermasz. Mój email: joasiawisniewska@hotmail.com

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Ja również mogę coś dorzucić - alich50@o2.pl - proszę o adres - pozdrawiam :)

Terra pisze...

Ja również chętnie coś przygotuję na ten cel. Poproszę o adres do wysyłki i termin. Pozdrawiam:)
ter-reza@wp.pl

Lili pisze...

oj, kobiety, jesteście wielkie:)))

JaMajka pisze...

A co trzeba zrobić? Cokolwiek można podarować na kiermasz? Mam zaległości w chodzeniu po blogach, więc nie bardzo jestem w temacie. Bardzo proszę o informację - co można podarować i gdzie to wysłać - na maila - martunia--22@o2.pl
Buziaki - JaMajka

Magiczna Fabryka pisze...

Sówki śliczne! U nas też niedawno królowały! Jeśli w jakiś sposób mogłybyśmy pomóc to na nas również możesz liczyć. Pozdrawiamy:)

Asia-majstruje pisze...

O kiermaszu dowiedziałam się od Ewy z Zakątka Dzieciątek, chciałabym wykonać dla Was coś z filcowej biżuterii. Jeśli można, proszę więc o adres do wysyłki - mój mejl filc.joanna.stepniak@wp.pl

Pozdrawiam Cię serdecznie i trzymam kciuki za powodzenie akcji :)
Asia

P.S. Dziękuję za udział w moim candy!

makramka pisze...

Chętnie dołączę do akcji jestem z Oświęcimia więc daj namiary to coś podrzucę.Mój mail makramka@vp.pl

Hanna Bembnista pisze...

Chętnie coś przyślę na kiermasz, tylko proszę o adres na maila
bembnista@vp.pl

Kajjka pisze...

także się chętnie przyłączę do pięknej akcji :)) bardzo proszę o adres, mój email: kate.kajj@gmail.com

Lejdi pisze...

i ja poproszę o namiary: krowicka@gmail.com
nie wiem, czy coś z moich wyklejanek nadaje się na sprzedaż, ale postaram się jak najmocniej

kachasek pisze...

i ja z chęcią coś wyślę :)
już piszę maila :D

Unknown pisze...

Ja rowniez poprosze o adres gdzie moglabym wyslac kartki... mam kilka (niewiele) wlasnej roboty, ale moze do przez pare dni uda mi sie jeszcze troche stwozyc... poza tym mam caly stos nowiutkich Hallmarkowych pocztowek (ktore kiedys zbieralam) w domu na rozne okazje, moze sie komus przydadza, wkoncu cel jest szczytny...

barbaratoja pisze...

Wysłałam maila, może jeszcze zdążę dołączyć do akcji z moimi zakładkami.
Czekam na wiadomość gdzie je wysłać?

Gazynia pisze...

Może i ja mogłabym coś przekazać na kiermasz, bardzo chetnie się przyłączę ( o ile nie jest jeszcze za późno).
Proszę o wiadomość: gazynia@tlen.pl

Lili pisze...

dziękuję Wam bardzo w imieniu Zuzi:)

ChwilaPasji pisze...

Nasza uczennica również zachorowała, diagnozą był niestety r.. i właśnie dla nie zorganizowałam wspólnie z koleżankami z pracy Kiermasz Wielkanocny.
Wiem jak ważna jest pomoc innych, wiem jak liczy się każdy gest.
Późno znalazłam Twoją prośbę i chyba nie zdążę już dosłać swoich wytworków, ale z całego serca życzę Wam powodzenia w tej akcji. I mocno trzymam kciuki za małą, bezbronną istotkę.

Anna Zaprzelska pisze...

A ja dowiedziałam się dopiero teraz ale jeszcze zdążę. Poproszę o adres, pod który wysłać przesyłkę na mojego maila: brises@wp.pl

zuziucha pisze...

chętnie się przyłączę.Zaraz piszę maila :)

Anonimowy pisze...

Poproszę o adres. Chętnie dorzucę drobiazg na kiermasz. aagatyszka@wp.pl

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...