niedziela, 15 marca 2009

prezenty ach prezenty

wprawdzie pochodzą z wymiany, ale za to jakiej! na wczorajszym spotkaniu w Heliosie robiłymy dwie wymiany. Pierwsza była składaczkowa, a składaczki były zadaniem domowym:) Mój składaczek jest u Jasminowej Asi, a ja dostałam Made by Gocha, czyli Margaretka. Jest piękny, zobaczcie sami:




Druga wymiana była już na samym spotkaniu. Robiłysmy na nim zawieszki jajka wielkanocne. Ja dostałam od Jasminowej... taką:
przód:

tył:


A tak się z niej cieszyłam (zdjęcie dzięki uprzejmosci Ani):

Jedno z nich zrobione przeze mnie, jedno przez Kasię, a trzecie?

5 komentarzy:

Margaretka pisze...

Miło mi, że spodobał Ci się mój składaczek :)) Spotkanie naprawdę WSPANIAŁE!

rudlis pisze...

Szczęściara - takie pięknosci masz :)

Fioletowe poddasze pisze...

Proszę bardzo :) Było świetnie :) Do środy.

Unknown pisze...

miodzio prezenty

Unknown pisze...

miło takie prezenciki podostawać

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...