czwartek, 30 maja 2013

szydełkowy dywanik do łazienki

zrobiony ze sznurka, który dostałam od Flory:)
ma już miesiąc prawie, a ciągle nie zdążyłam go pokazać... niestety, praca na dwa etaty dom i inne obowiązki nie pozostawiają zbyt wiele czasu na blogowanie. Jedynie do Was mam szansę zajrzeć, co mnie bardzo cieszy:)
oczywiście, musiałam się pomylić, ale szkoda mi było czasu na prucie, jest, jak jest:)
buziaki, mam nadzieję, że ktoś tu jednak zagląda raz do roku:)
Lili
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA STRONĘ FRANKA - WIELE TAM NOWYCH PRAC:)

2 komentarze:

igła i nitka pisze...

Świetny ten dywanik! Musiało być z nim sporo roboty:)

lumpeksowaszafa pisze...

hej. ja właśnie zaczynam blogowanie.
widzę, że też lubisz hand made jak ja :)
zapraszam Cię do siebie, a zwłaszcza do obserwowania
może też usłyszę od Ciebie jakąś ciekawą poradę
http://lumpeksowaszafa.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...