piątek, 22 lutego 2013

craftuj z dzieckiem - craft & kids 4

witajcie,
ferie dobiegają końca, chciałabym pokazać, co nas zajmowało przez ten czas (niestety nie cały, bo mój kręgosłup skutecznie uniemożliwił mi zabawę w tym tygodniu). Razem z Frankiem zrobiliśmy domek dla Zająca, nie jest ostatecznie wykończony właśnie z powodu kręgosłupa, ale że prowizorka jest wieczna i dalsza praca chyba poczeka do wakacji, więc pokazuję, co jest...







 rzut z góry na całość, w rogu przycupnął kotek
 planujemy jeszcze wiele innych rzeczy do domku, wiec będzie co pokazywać:)

co do mojej osoby solo - dokończyłam podkładki pod filiżanki sztuk dwie, nie wiem, kiedy znajdę czas żeby zrobić kolejnych cztery....

pozdrawiam wszystkich, mam nadzieję że czujecie się lepiej niż ja:))))
mimo bólu wracam do pracy, myślę (choć pan rehabilitant jest innego zdania) że ruch dobrze mi zrobi (naiwniara...)
buziaczki, Lili

PS. jeśli podoba wam się kraftowanie z dzieckiem zapraszam do tych wątków...
       

4 komentarze:

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

magda pisze...

Ale cuda :)))
Życzę duuużo zdrówka. Wracaj do pełnej formy i wrzuć kilka nowych prac, pięknie tu!

marikodzi pisze...

Bardzo przyjemne mieszkanko! Też próbuję z moim dzieciem coś tworzyć, na razie nie nadaje się do pokazania, ale mam nadzieję, że w końcu zaprocentuje :) Dzięki za odwiedziny!

Belladonna pisze...

Wzruszające i przeurocze mieszkanko :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...