niedziela, 14 października 2012

jar pincushions - igielniko przyborniki

Czyli coś, co lubię najbardziej.
Tak jak obiecałam,  trochę więcej zdjęć i opis...
Z domku pokazywanego w poprzednim poście zrobiłam pierwszy igielnik, nie napracowałam się wiele... po prostu przykleiłam domek do wieczka a na słoiczku przykleiłam wycięte z materiału samoprzylepnego obrazeczki o tematyce krawieckiej.




 Drugi przybornik powstał ze słoiczka po kremie. Okleiłam go tym samym materiałem samoprzylepnym, a na górę ufilcowałam wielki guzik i przykleiłam do wieczka...


 Było z tym trochę zachodu, bo wieczko u na środku miało "wypukłość i musiałam to uwzględnić podczas filcowania. ale udało się wszystko dopasować co do milimetra i jest:)




 Polecam kliknięcie na kolaż, powiększy się...
miłego popołudnia:)
dziękuję za odwiedziny i komentarze:)))
jesteście kochani, że pamiętacie jeszcze o mnie, choć tak rzadko piszę....
Lili

3 komentarze:

Makolina pisze...

Śliczny jest ten domeczek! Pozdrawiam!

maj. pisze...

A to genialne jest!

Lili pisze...

dziękuję:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...