sobota, 22 grudnia 2012

wesołych świąt

hello:)
pokazuję dzisiaj moją choineczkę:)



wszystko, co płaskie na niej to mój urobek od wakacji... ok 30 śnieżynek, serduszek, aniołów (te przestrzenne nie są moje, jeszcze nie potrafię:) wykonanych na szydełku i pierniczki upieczone z Frankiem.
wszystkie schematy szydełkowe znalezione w sieci.


Przy okazji chciałabym życzyć 
wszystkiego co nazywają dobrem 
z okazji Świąt Bożego Narodzenia 
oraz 
wszelkiej pomyślności w Nowym Roku 

ściskam mocno, Lili

8 komentarzy:

Unknown pisze...

pięknie tam u Ciebie ;-)

spokojnych i zdrowych

Bewix - Bea pisze...

Wesołych Świat!

pozdrawaim cieplutko...
P.S. czy mogłabym prosic o schemacik tego płaskiego aniołka na maila.. dzieki

maj. pisze...

Uwielbiam takie własnoręczne ozdoby, są piękne!
Radosnych, słonecznych Świąt!!!

ALEXLS pisze...

Przepiękna choinka! U nas w tym roku malutka i też skromnie ubrana, głównie w szydełkowe gwiazdki.

Przyjmij życzenia ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!
Niechaj będą wypełnione radością i miłością oraz spokojem i odpoczykiem!

Uściski!

Lili pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia:)

Iza Bela Stitches pisze...

Wesołych Świąt, wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

Black Pearl pisze...

Ojejku te ozdoby są piękne! Strasznie mi się podobają!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna choinka i ozdoby szydełkowe, bardzo mi się podobają.
Wesołych Świąt! i wszystkiego najlepszego poświątecznie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...