piątek, 23 grudnia 2011

radości życzę Wam

z okazji zbliżających się 
Świąt Bożego Narodzenia
pogody ducha 
i wielu twórczych chwil 
w nadchodzącym roku, kochani:)
Lili
przy okazji chciałam pokazać mój wkład w wymiankę sekcji tyskiej (Ania z Fioletowego Poddasza, Jaśminowasia, Carrantouhill, ja) + Noalia spoza Tych:)))
Mam nadzieję, że dziewczyny nie zlinczują mnie za to, że już pokazuję... Nie piszę, co jest dla kogo, aby choć trochę zachować w tajemnicy:)
mam też nadzieję, że wybaczycie mi ilość zdjęć, ale kompletnie nie potrafiłam się zdecydować, które wybrać... każda dziewczyna dostała domek - wisior (inspirację znalazłam w cloth- paper-scissors) oraz filcową zawieszkę  na choinkę.

 domki razem. pobawiłam się tym razem w transer za pomoca farby akrylowej wg przepsiu z collagecaffe, prawie rok trwało żebym się za to zabrała, ale warto było, bardzo mi się transferowanie spodobało:)
 jedno ze zbliżeń, tutaj ptaszek pod szkiełkiem:)
 tutaj koślawe zawieszki:) 
na jednej koślawa śnieżynka uszydełkowana przeze mnie, 
jedyna na 10 zrobionych, którą da się pokazać:)


 zbliżenia na transfer
 
to przypadek, że akronim imion dziewczyn to imię jednej z nich:)

Zajrzyjcie do moich wyśmienitych koleżanek, by zobaczyć, co one przygotowały.
Warto, bo są to same cudeńka:))) Ja, niestety, jestem chwilowo uziemiona jeśli chodzi o aparat...
pozdrawiam jeszcze raz świątecznie i bardzo gorąco, Lili

8 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Zdrowych i wesołych Świąt :)
Asia

KOLOROWY ptak pisze...

Magicznych i rodzinnych Świąt!~!!
pozdrawiam cieplutko :)

barbaratoja pisze...

Wesołych Świąt
Basia

ALEXLS pisze...

Wesolych Swiat!

Kasia z Różności pisze...

Wesołych Świąt ! :D

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Niech te Święta przyniosą Ci w prezencie to czego najbardziej pragniesz.To "coś" nie musi być ani widoczne ani dotykalne...może nawet nie pachnieć.Ale niech będzie CZYMŚ bez czego nie można i nie warto żyć.
Zdrowych i pogodnych Świąt życzy Ula

Ewa pisze...

Śliczności :)
mam nadzieję, że Święta upłynęły tak, jak sobie tego wymarzyłaś :)

igła i nitka pisze...

Szczęśliwego i kreatywnego Nowego Roku:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...