niedziela, 6 listopada 2011

30 day photo challenge day 6

day 6 - childhood memory
ten temat jest trudny... bo choć mam jeden z tych przedmiotów, które sprawiają że znów czuję się małą Oleńką, to nijak nie potrafię go ładnie pokazać... każda aranżacja trąci myszką, a to zdjęcie, które prezentuję takie bezduszne... no ale jest... może jeszcze coś tu dorzucę do końca wyzwania:)

pozdroski for everybody, Lili
edit: udało mi się jednak złapać jeszcze coś:) dlaczego kojarzy mi się z dzieciństwem? Mój tata właśnie takimi jeździł, gdy byłam mała:)




buziaki, Lili

3 komentarze:

Unknown pisze...

o rany ciekawi mnie jakie są Twoje wspomnienia z tym wzaonem

Lili pisze...

Carra, to proste - ten wazon stał u mojej babci, u której pół dzieciństwa spędziłam:)
teraz jest u mnie:)

Unknown pisze...

Uwielbiam, wręcz kocham Maluchy! Moi rodzice dostali czerwonego od babci w 1991 i już wtedy je kochałam, a potem okazało się, że jestem prawdziwą 'blacharą' ponieważ mój obecny mąż wyrwał mnie na Malucha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...