środa, 24 sierpnia 2011

wakacyjne pozdrowienia:)

wakacje dla mnie były, jak same wiecie dość pracowite, zatem z przyjemnością udałam się na wypoczynek... było miło, pogoda dopisała, zwiedziliśmy zoo, jaskinię Nietoperzową, Jaskinie Łokietka, odwiedziliśmy Florę  i jej cudowną rodzinę, zdobyliśmy Małą Czantorię i Czantorię, pasaliśmy barany, więc tylko się cieszyć:)
tym bardziej, że po powrocie zastałam wiele miłych wiadomości:)
a to że któraś z was wysłała paczkę, a to że ktoś dołącza do grona Kobiet o Wielkich Sercach, na przykład Rybiooka,  czy też Malflu i KolorowAnka
Dziękuję bardzo dziewczyny:)
Pozdrawiam gorąco,
Lili

4 komentarze:

Ewa pisze...

I świetnie że wypoczynek się udał :D

Unknown pisze...

właśnie czekałam kiedy wrócisz, wiem egoistycznie, Fioletowa będzie miała drobiazgi dla Ciebie, znaczy na kiermasz

ChwilaPasji pisze...

Wspaniale, że wypoczełaś i wróciłaś rozpromieniona! Do tego dobre wieści, które dodają skrzydeł-oby tak dalej...

Anonimowy pisze...

nie chwal dnia przez zachodem słońca ;-) jeszcze nic nie zdążyłam Ci przekazać ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...