czwartek, 11 sierpnia 2011

pomocny notes z pękniętm sercem...

Hej:) chciałam wam powiedzieć, że następne dziewczyny zgłosiły się do pomocy przy kiermaszu:) są to:
Kajjka
Juta
Cuda wianki pani Hanki
makramka
Dziękuję, dziewczyny!
A ja pokazuję następną pomocną pracę na kiermasz, notesik maleńki z pękniętym serduszkiem:


Pozdrawiam gorąco, dziękuję za tyle miłych komentarzy pod poprzednim postem,
Lili
PS. a tak w ogóle to jest ten 300-ny post, z okazji którego ciągle trwa CANDY (link na pasku po prawej:)) ZAPRASZAM:)

8 komentarzy:

Ewa pisze...

świetny notesik :)

Unknown pisze...

nawet wiem, kiedy serce powstało ;-)

KOLOROWY ptak pisze...

świetny! motyw ostemplowanego serca jest cudowny :)

zainspirowana pisze...

myślę, że ja się tam pojawię na tym kiermaszu, dostanę oczopląsu i zwariuję! :D
po baaaaardzo ostrej selekcji przygarnęłabym co drugą rzecz :D
z niechęcią odrzucając pozostałe!

Moje Brzydactwa pisze...

słodki ten notesik. A kiedy miałby się odbyć ten kiermasz? Bo nie doczytałam niestety

Lili pisze...

dziękuję dziewczyny:)
Moje Dziwactwa, wszystkie informacje na pasku po prawej w pierwszej zakładce:)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniały notesik:)Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu:)

ChwilaPasji pisze...

Prześliczny notes!
Serducho urocze...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...