czwartek, 21 lipca 2011

z agatami w roli głównej

udało mi się dzisiaj wymodzić taki oto komplecik z agatami w roli głównej...trochę jest dziwny... czy wam się podoba?
zdjęcia nie są ładne bo cały czas pada deszcz:(



zbliżenie na agat, na zdjęciu nie jest nawet w połowie tak piękny jak w realu...


cudnej urody kropla kianitu zwieńcza dzieło:)


do kompletu - kolczyki; już podobne były ale lubię ten układ w kółkach:)





pozdrawiam serdecznie, mimo podłej pogody, dziękuję, ze do mnie zaglądacie, komentujecie, to mnie bardzo mobilizuje do pracy. Jutro - znowu filcowanki:)


pozdr. Lili

3 komentarze:

Unknown pisze...

śliczny kommplecik

Gracja pisze...

myślę, że są o wiele bardziej oryginalne niż dziwne ;-) bardzo mi się podobają, ciekawe zestawienie kolorów i kształtów.

pozdrawiam i zapraszam do mnie,

Gracja

BETIK pisze...

Ja absolutnie nic dziwnego tu nie widzę. Kolczyków nie noszę, ale za to na ten wisior to bym się rzuciła:) Jest piękny i niezwykle oryginalny! ...i ten kolor...ach... Pozdrawiam:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...