sobota, 30 lipca 2011

nadrobiam zaległości - pomocne muchomorki i bransoletka

Witam:) dzisiaj mogę pokazać to, co robiłam, gdy komputer nie bardzo współpracował...
na pierwszy rzut muchomorki... mogą być ozdobą na choinkę lub breloczkiem... oczywiscie na tę akcję

muchomorki nie są idealnie równe, ale w przyrodzie też nie są, prawda?
Zrobilam jeszcze bransoletkę z kulek filcowych na wstążce

A tutaj opisywane już wczoraj skarby od Madzik
a nie mówiłam że dużo??? Przepraszam, ze nie pokazuję wszystkiego, ale nie chcę otwierać zbyt wcześnie paczek, by wasze prace się nie zniszczyły.
pozdrawiam gorąco,
Jeszcze raz dziękuję za pomoc w kiermaszu wszystkim cudownym dziewczynom!!!
Lili
PS. jestem gapa i zapomniałam dodać, że do "pomocnej akcji" dołączyła KOLOROWY PTAK

2 komentarze:

Ewa pisze...

cudowności :D

zainspirowana pisze...

aaah! kiedyś miałam takie muchomorki na choince :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...