niedziela, 1 sierpnia 2010

wczorajsze spotkanie u PiAnki...

zaowocowało mnóstwem ciekawych rzeczy:)
Po pierwsze, dla Maćka ufilcowałam myszkę:)




Po drugie, spotkałam najfajniejsze scraperki na świecie
(zdjęcie dzięki uprzejmości PiAnki, robione przez uroczą córkę Margaretki, o przepraszam, uroczego Kajetana - syna PiAnki:)))
a jedna z nich
obiecała mi takie cudo:)


(zdjęcie ukradłam Jaśminowej, jeszcze tego cuda nie mam w domu:)
Asiu, dziękuję:)
Wszystkim dziekuję za duuużo dobrej zabawy i miłą atmosferę:)
Pozdrawiam, Lili

9 komentarzy:

PiAnka pisze...

Jasne, że było fajnie :-) Dziękuję :*
A zdjęcie robione przez mojego uroczego syna Kajetana :-)

asica.p pisze...

pięknie było i teraz mam Twojego bloga:)
a cuda juz Ci zazdraszczam:)

Fioletowe poddasze pisze...

Myszka jest rewelacyjna :)
Super było wczoraj :)
Piękny prezent dostałaś :)

boniusia pisze...

fajna... zazdroszczę Wam strasznie tych Waszych spotkań...

Nowalinka pisze...

Słodki ten myszol, nie zdążyłam go skroić ;)

Dzięki za spotkanko :*

Alina Anna pisze...

Czy te oczy mogą kłamać?
Mam na myśli stowrzonko, które jest cudne, schrupałabym:)

Margaretka pisze...

Myszka słodziutka! Było bardzo radośnie Ty wiesz czemu!:))

Unknown pisze...

mysza pierwsza klasa

Maciek pisze...

Lili bardzo dziękuję ci za myszkę:) zabieram ją ze sobą do szkoły, siedzi grzecznie w piórniku:)
Jesteś kochana!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...