niedziela, 13 czerwca 2010

etykietki na przetwory for you:)

Stworzyłam sobie dzisiaj, korzystając z obrazków z tej strony takie oto winietki:)


Gdyby ktoś chciał skorzystać, to zachomikowałam je dla was na chomiku, mój nick ola-lili, proszę się częstować. Miło mi będzie, jeśli wpiszecie się pod tym postem, że wam się przydały:) Jutro pokażę moje słoiczki z tymi etykietkami, a jak:)A przy okazji, jakie macie przepisy na dobre dżemy? Podzielcie się, proszę:)
Całuski, L.

edit: tak wyglądają etykietki na słoiczku

a tak dżem na spodeczku (jeszcze rzadki, gorący:)



edit 2: dodałam jeszcze etykiety na dżem truskawkowo - rabarbarowy i konfiturę morelową:)
Pozdr., L.

2 komentarze:

Alina Anna pisze...

Kapitalne:)

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

fajne są takie etykietki. jak kiedyś zacznę w końcu robić dżemy (bo zabieram się do tego od kilku lat ;P), to na pewno będę z takich korzystać. nie lubię jak dostaję od kogoś dżem domowej roboty, zapominam jaki to a podpisu nigdzie nie ma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...