poniedziałek, 20 kwietnia 2009

notes, zawieszka - magnes oraz parawanik od Karoli 2008

no dostałam weny, nie ma co:)
dzisiaj notesik z ptaszkiem oraz zawieszka (ma pętelkę z szyfonowej wstążeczki) - magnes (np. na lodówkę).
notesik z przodu

w środku dyskretna-sekretna kieszonka na skarby

backcover

magnesik

małe zbliżenie, chciałam, żeby było wiedać złoty embossing, ale nie wiem, czy dobrze go widać...

A na spotkaniu w Heliosie losowałyśmy parawaniki. Mój pewnie wkrótce zobaczycie u Rudlis, a ja wylosowałam cudo zrobione przez Karolę2008 Zobaczcie sami:






Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz:)

4 komentarze:

ulkasan pisze...

super wszystkie przydasie :)

noa-lia pisze...

Sliczny ten notes z ptaszyną...a magnesik chętnie przyczepiłabym na lodówce :-) A tym czasem zapraszam po niespodziewajkę na bloga :-)

Unknown pisze...

poszalałaś ;-)

linka pisze...

Bardzo mi się ten Twój notesik spodobał:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...