czwartek, 4 września 2008

Stało się:) A reward from Christina



dostałam wyróżnienie od przemiłej osoby, Christiny

Jest mi bardzo mi bardzo bardzo milo:) Dziękuję:)
Teraz moja kolej, gdyż zasady tej zabawy są takie:
1. Wyróżniony Blog wstawia logo na swojego bloga

2. Linkuje osobę, od której dostał nagrodę

3. Nominuje 7 kolejnych blogow w tym jeden Blog z zagranicy.

4. Wstawia linki do tych blogów

5. Zostawia wiadomość o nagrodzie na tych blogach

Bardzo mi miło nominować następujące osoby i ich blogi:
Florę
Jasminowasię
Nowalinkę
Natkę i jej zeszyt w kratkę
Rudlis
INSPIRUJEMY
a z zagranicy padło na
Shirley

6 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Dziekuję baaaardzo za ta nagrodę :*

Jednak wybacz, że nie pociągne tego dalej, bo już chyba większośc znanych utalentowanych mi Dziewczyn została wyrózniona w ostanim czasie ;)

Flora pisze...

Olu... dziękuję!!! czuję się zaszczycona...
Dziś już nie napiszę o tym na moim blogu, bo za chwilę zmykam do pracy na wyjeździe... ale jak tylko wrócę - będę się chwalić..

jeszcze raz bardzo dziękuję!!!!

Anonimowy pisze...

Ojej, ale niespodzianka! :) Dziękuję!!!

rudlis pisze...

Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :*

Jestem bardzo zaskoczona tym bardziej, że mój blog prowadzę dopiero od czerwca ;)
Jeszcze raz wielkie dzieki :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za adres. Coś już się szyje :). Lili, niestety musiałam zamknąć "zeszyt" - szkoda, że zbiegło się to w czasie z otrzymamym od Ciebie wyróżnieniem, ale mam jpg z widokiem strony zachowany :). Na pamiątkę.

Zapraszam Cię na mojego nowego bloga, trochę o innej tematyce, ale mam nadzieję że Ci się też spodoba.

www.galganki.blogspot.com

Pozdrowienia! Natka

Lili pisze...

Natko! Już tam byłam:)
Milutko tam u ciebie, pozdrawiam, Lili

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...