piątek, 15 sierpnia 2008

Zabawa w "zainspirowałam się..."

proponuję wszystkim chętnym zabawę w "zainspirowałam się":)

Zasady są proste, wybiera się jakąś pracę dowolnej osoby i... należy się nią zaispirować. Potem pokazać oryginalną i nową pracę na blogu. Następną osobą w łańcuszku jest ta, która była inspiracją dla poprzedniej. I tak dalej i tak dalej, oczywiście, jeśli znajdą się chętni:)

No to ja zaczynam...
Tutaj kartka Flory, która była moją inspiracją:



a tu moja:

Basiu, teraz twoja kolej:)

3 komentarze:

Flora pisze...

ok Olu... wzięłas mnie pod włos... hehehehehe........ rozpoczęłam już poszukwania czegoś do "zainspirowania" się - co dam radę wykonać... Ile mam czasu na pokazanie rezultatów?

Lili pisze...

powiedzmy tydzień, ok?

Flora pisze...

ok... zatem najpóźniej do soboty coś pokażę...
buziaki
B.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...