piątek, 18 lipca 2008

trzy skrzyneczki...

największa, lawendowa, ma 20,5 x 18,5 x 8,5 cm. Widzę ją jako prezencik, z lawendowymi mydełkami w środku...
















































mniejsza, z cytrynką, pozłacana, świetnie się sprawdzi jako herbaciarka. Oczywiście herbatki cytrynowe i pomarańczowe mile widziane:) Skrzyneczka ma 17 x 15,5 x 7,5 cm.





























no i moje maleństwo (aż 13,5 x 12 x 6,2 cm)... też lawendowa, ale inna. Moja ukochana:)

















5 komentarzy:

Lili pisze...

hi simones mor:)
Yes, all the things here are made by myself. I used the technique of decoupage. I'm really pleased you like them.
Lots of love, Lili

Nowalinka pisze...

Ach, cudne są wszystkie!
Jednak te lawendowe, no, ten, tego, są moje ulubione :))

Anonimowy pisze...

Hej Lili wiesz kTo?twoja swatowa pisze hehe. ta skrzynka w cutrynka może domku szuka ?bo u mnie pasowałaby jak ulal do kolekcji mej cytrynkowej wiesz...pozdrowienia

Flora pisze...

Lawendowe skrzyneczki są debeściarskie... widać coraz bardziej, że decu sprawia Ci mnóstwo radości tworzenia :-)))))))

Marcia pisze...

Witaj :)
Pooglądałam sobie Twoje decu dziełka- są wspaniałe, skrzyneczki lawendowe mnie urzekły.
Serdecznie pozdrawiam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...