piątek, 18 lipca 2008

trzy skrzyneczki...

największa, lawendowa, ma 20,5 x 18,5 x 8,5 cm. Widzę ją jako prezencik, z lawendowymi mydełkami w środku...
















































mniejsza, z cytrynką, pozłacana, świetnie się sprawdzi jako herbaciarka. Oczywiście herbatki cytrynowe i pomarańczowe mile widziane:) Skrzyneczka ma 17 x 15,5 x 7,5 cm.





























no i moje maleństwo (aż 13,5 x 12 x 6,2 cm)... też lawendowa, ale inna. Moja ukochana:)

















6 komentarzy:

Simones Mor pisze...

Hi
I do not understand what you have written. But did you make these yourself? If you did, then you are so good..
They are wonderfull your paintings.
Love from Sweden

Lili pisze...

hi simones mor:)
Yes, all the things here are made by myself. I used the technique of decoupage. I'm really pleased you like them.
Lots of love, Lili

nowalinka pisze...

Ach, cudne są wszystkie!
Jednak te lawendowe, no, ten, tego, są moje ulubione :))

Anonimowy pisze...

Hej Lili wiesz kTo?twoja swatowa pisze hehe. ta skrzynka w cutrynka może domku szuka ?bo u mnie pasowałaby jak ulal do kolekcji mej cytrynkowej wiesz...pozdrowienia

Flora pisze...

Lawendowe skrzyneczki są debeściarskie... widać coraz bardziej, że decu sprawia Ci mnóstwo radości tworzenia :-)))))))

Marcia pisze...

Witaj :)
Pooglądałam sobie Twoje decu dziełka- są wspaniałe, skrzyneczki lawendowe mnie urzekły.
Serdecznie pozdrawiam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...